پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

کوتاه از فوتبال

آخرین اخبار فوتبال رامی توانید در این ستون که برخی از آنها در حد شنیده هاست، مشاهده کنید.

** خداداد عزیزی، حماسه ساز ملبورن بار دیگر به مسئولیت جدید دست یافت.

وی مجری برنامه ورزشی شده و قرار است مسابقات فوتبال لیگ برتر را در کانال جدید یازده به بحث وبررسی بکشاند. باید دید که وی در این مسئولیت چه مقدار دوام خواهد آورد. چون معمولا او در هر مسئولیتی بیش از سه ماه باقی نمانده است.

**  سید صالحی سرپرست تیم پدیده به دلیل جروبحث با بازیکنان تیم پدیده از مسئولیت خود کناره گیری کرد.

**  شنیده ایم وزارت ورزش هیچگونه تمایلی نسبت به ابراهیم شکوری جهت قرار گرفتن درلیست هیات مدیره یا مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس ندارد. شکوری اخیرا رایزنی های زیادی جهت بازگشت به جمع مدیران باشگاه پرسپولیس انجام داده وحتی واسطه هایی را نزد وزیر ورزش فرستاده است.

**  یحیی گل محمدی سر مربی تیم فوتبال پرسپولیس از وزیر ورزش درخواست کرده است  تا به وضعیت باشگاه پرسپولیس سر وسازمان دهد.او خواهان معرفی اعضای هیات مدیره و مدیر عامل باشگاه پرسپولیس شده است.

**  محمد نادری مدافع ایرانی تیم التا اسپورت ترکیه به دلیل مصدومیت شدید به مدت چهار هفته از میادین فوتبال دور شد.

**  تیم فوتبال نفت آبادان روی نوار ناکامی حرکت می کند.در پی شکست دوم این تیم ابادانی شایعاتی نسبت به برکناری منصوریان از سر مربیگری تیم نفت ابادان در فضای مجازی پخش شد.منصوریان در دو بازی گذشته به دلیل محرومیت فرصت نشستن بر روی نیمکت را پیدا نکرد.اکنون خبر بر کناری او شنیده می شود.مدیران باشگاه نفت آبادان جهت حفظ آرامش تیم هر گونه برکناری یا استعفا منصوریان را تکذیب کرده اند تا آرامش در تیم برقرار باشد.

 

** تازه ترین خبر در مورد علی دایی این است که وی بار دیگر پیشنهاد بازگشت به فوتبال ومربیگری در یک تیم که اخیرا به وی پیشنهاد شده را رد کرد.

دایی برای رد این پیشنهاد چنین پاسخ داد.به تماشای فوتبال راضی ام ،اما برای کار در فوتبال هرگز باز نخواهم گشت.