چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت ماه

نوبر جدید فوتبال علمی حرفه ای

چشم مدیران فوتبال روشن ؛حرمت داوری فوتبال هم شکست و جزیره داوری فوتبال هم غرق شد.

یک روز نوشتیم فوتبال دیگر ورزش نیست و با این حواشی بی شمارش ارزش واقعی خود را از دست داده و در مسیر ناکجا آباد در حرکت است و اگر برایش چاره ای اندیشی نشود و تخصصی و با تدبیر مدیریتی برای اصلاح آن و موضوع داوریش حرکتی صورت نگیرد به یقین در آینده نزدیک خبرهای ناگوارتری از آن شنیده خواهد شد.

آن روز خیلی ها خرده گرفتند و عده ای هم ما را به تخریب و تحریف و تضعیف فوتبال و داوری متهم کردند! اما دوشنبه شب در برنامه پر مخاطب فوتبال برتر که از شبکه ۳ سیما پخش می شد وقتی وحید صالحی- که خود از جنس داوری فوتبال است علنا   وضعیت هدایت و چیدمان داوری فوتبال را افشا کرد ، ضرب المثل معروف وای به روزی که بگند نمک برایم تداعی شد و علنا آبرو و حرمت و عزت کم رنگ شده داوری فوتبال به باد فنا رفت!

 حالا باید نوشت: بعد از غیر ورزشی شدن فوتبال و نفوذ نااهلان فاقد هویت فوتبالی و دلال ها به فضای آن، این بارجزیره نسبتا سرسبز مانده  داوری فوتبال هم در گرداب مافیای فوتبال غرق شد تا بر مصیبت های فوتبال افزوده شود!

 به راستی بر سر این فوتبال چه آمده که هم چون آتشفشان در حال طغیان است؟! و هر از گاهی نوبری جدیدی در فضای باغستان آفت زده فوتبال مثلا علمی حرفه ای نمایان می شود؟

انصافا باید نوشت چشم مدیران عالی مقام فوتبال روشن! براستی  بعد از داوری نوبت به فروریزی کدام ستون خیمه فوتبال است؟!

 اصلا ستون و تکیه گاهی برای فوتبال هم باقی مانده است؟!

 خدا عاقبت این فوتبال ونحوه مدیریتش را ختم بخیر کند؟

نویسنده: سید مهدی ابوس