چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت ماه
هفته سوم لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور؛

مهاجم هدف، رمز مجیدی

امروز و تا ساعاتی دیگر دیدارهای هفته سوم لیگ درپرده اول به نمایش گذاشته می شود.

امروز چهار بازی برگزار خواهد شد که نگاهی اجمالی به  بازی های امروز خواهیم داشت.

 

استقلال با یامگا

 تقابل مجیدی با فیروز کریمی دیدار ساده ای نخواهد بود. مجیدی به ضربات نهایی یامگا دل بسته است، اما در آن سوی میدان فیروز کریمی با تراکتور را در حد تیم نیاز به میدان می فرستد یا آنقدر تیمش را طوری می چیند که پر از ابهام و اما و اگر است.  

در خط حمله آبی پوشان یامگا مهاجم هدف است. تعبیرش این است. فقط یامگا تغذیه شود؛ زیرا یامگا هم سرزن خوبی است و هم مهاجم کوبنده ای به شمار می آید که در فضاها با چرخش های عالی اش شکاف بزرگ در خط دفاع حریف ایجاد می کند. قطعا فیروز کریمی برای مهار یامگا تدابیری اتخاذ خواهد کرد. کریمی استاد بستن راه های نفوذی و ایجاد سد وساختن چند لایه دفاعی در مقابل دروازه خودی است.

 

سپاهان – هوادار؛ نوید کیا با عنایتی

سپاهان این روزها خوب می برد در عوض هوادار گرچه به برد هنوز راه نیافته است، اما خوب بازی می کند. البته در فوتبال ما به تیمی توجه می شود که خوب می برد، ارزش و قیمت فنی آن مهم نیست و به تیمی که خوب بازی می کند توجهی نمی شود. این از معضلات بزرگ فوتبال کشورمان به شمار می آید.

در اصفهان عنایتی با هوادار شاید ارائه دهنده فوتبال زیبا خواهد بود، اما نویدکیا به حتم دنبال پیروزی خواهد بود.

 

نفت آبادان – فجرسپاسی؛ به دنبال روزنه امید

نفت آبادان با فجر سپاسی در ناامیدی به دنبال روشنایی هستند؛ زیرا هر دو تیم فعلا روی نوار ناکامی و بداقبالی حرکت می کنند. شیرازی ها زمانی در فوتبال باشگاهی حرف های زیادی برای گفتن داشتند و نفتچی ها هم پر از استعدادهای فراوان هستند اما امروز ...

 

پدیده - نفت مسجدسلیمان؛ نخستین حضور اکبر اوت انداز

پدیده اکنون با تفکرات اکبر میثاقیان دیده خواهد شد. گرچه این تیم حال روز خوبی ندارد، اما اکبر اوتی آمده است تا تنوع و تحول را در پدیده ایجاد کند. نفت مسجد سلیمان هم حکایتی چون پدیده دارد. کمالوند نیزروی پوست خربزه حرکت می کند، اگر از مقابل اکبر اوتی به امتیاز نرسد شاید ناچار باشد غزل خداحافظی سر دهد. به همین سادگی و با همین سرعت؛چون لیگ بیست ویکم محل انتظار و حوصله نیست و صبر و بردباری نیست.

نویسنده: اکبر عزیزی