چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت ماه
در حضور چهره های شاخص هنر برگزار شد؛

دیدار خبرنگاران با تیم سندروم دان

مسابقه دوستانه ای بین تيم سندروم دان با تيم خبرنگاران صدا و سیما  در  زمین چمن مصنوعی محله سازمان برنامه شمالی با حضور پيشكسوتان فوتبال و هنرمندان برگزار شد.

سید قاسم موسوی مدیر اداره ورزش منطقه گفت:برگزاری این بازی دوستانه فرصت مغتنمی بود تا با ارتقاء افکار عمومی و درنگ در تفاوت‌ها، به حقوق و توانایی این عزیزان احترام بگذاریم و رفتار دوستانه آنها را ارج نهیم.

وی افزود: هدف از این مسابقه دوستانه افزایش اعتماد به نفس بچه های سندرم دان است و ایجاد فضای شاد برای این بچه ها که بتوانند لذت پیروزی را تجربه کنند.

موسوی در پايان خاطر نشان کرد: برگزاري برنامه هاي ورزشي ويژه افراد داراي معلوليت بویژه سندرم داون، اقدامي موفق و موثر در مسير توسعه ورزش همگاني براي همه ي اقشارجامعه است و ما بسيار خرسنديم كه برنامه هاي ورزشي در ميان اقشار مختلف با استقبال خوب خانواده ها مواجه شده و راه را براي همگاني كردن هر چه بيشتر ورزش در منطقه ۵  هموار كرده است.

در این بازی دوستانه دلبری معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه، صادقی مدیر اداره اجتماعی و فرهنگی ناحیه ۴، مدیر محله سازمان برنامه شمالی و آرش میر احمدی، علی کاظمی، پویا امینی، علیرضا پورمند، ابراهیم شکوری، اردلان آشتیانی، احسان خرسندی، کاظم برجلو، شهاب محمدی و نوید مظفری مهمان این دیدار دوستانه بودند .