پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

کوتاه از فوتبال

آخرین اخبار از حاشیه و متن فوتبال  را می توانید در این ستون جستجو کرد.

**  شهریار مغانلو مهاجم تیم فوتبال به دلیل اعتراض به تعویضش در بازی سپاهان با ذوب اهن که به نوید کیا داشت در اختیار کمیته انضباطی باشگاه سپاهان  قرار گرفت.

 

**  پس از استعفای فیروز کریمی از مربیگری تراکتور رایزنی ها در خصوص جانشینی وی اغاز شد،در حال حاضر در نزد گزینه ها شانس مجید جلالی بیش از دیگران است.

 

** مسئولان باشگاه فولاد خوزستان به عبداله ویسی سر مربی این تیم التیماتوم داده اند،در صورت دریافت شکست وناکامی ،جانشین او از سوی باشگاه معرفی خواهد شد.

 

** میلیچ مدافع فصل پیش تیم استقلال که پس از جدایی از استقلال به دنبال طلب خود است اعلام کرد،متاسفانه از سوی باشگاه استقلال تا این لحظه هیچگونه تماسی با من گرفته نشده است،اگر این رویه ادامه پیدا کند مجبورم روز چهارشنبه شکایت خودرا از استقلال توسط وکیلم به فیفا ارائه دهم.

**  با حکم دبیر فدراسیون فوتبال،رضا سخندان از کمک داوران سابق فوتبال کشورمان به عنوان دپارتمان داوری فوتبال کشورمان برگزیده شد.

 

**  وریا غفوری کاپیتان تیم استقلال اعلام کرد،چرا فدراسیون فوتبال وسازمان لیگ از قرارداد بازیکنان در صد دریافت می کند،این حرکت غیرقانونی است ومن پای این داستان را در فیفا باز خواهم کرد.

 

**  مهدی تارتار سر مربی تیم ذوب اهن اصفهان بعد پایان بازی تیمش با سپاهان که موفق به شکست سپاهان شد،در بیمارستان بستری شد تا از ناحیه دیسک کمر عمل جراحی شود.

 

**  شفر مربی سابق تیم استقلال که مربیگری تیم الخور قطر را بر عهده دارد به دلیل قعر  نشینی تیم الخور در لیگ ستارگان قطر،در یکقدمی اخراج از این تیم قرار گرفت.