پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه
ترین های هفته چهارم لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور؛

فجر و پیکان بزرگی کردند

دیدارهای این هفته لیگ برتر فوتبال با حوادث ریز و درشت همراه بود. با این اما و اگرها به طور موقت به مرخصی رفت تا تیم ملی مسابقات پیش روی خود را برگزار کند.

اولین حادثه هفته را پیکان رقم زد که در تبریز تراکتورسازی را شکست داد تا فیروز کریمی ناچار به استعفا شود. حادثه دوم اما در دربی اصفهان اتفاق افتاد. ذوب آهن بدون توجه به نام ستاره های سپاهان تیم همشهری خود را به زیر کشید.

جالب اینکه بعد از پایان دربی مهدی تارتار سرمربی ذوب آهن که داماد فیروز کریمی است از ورزشگاه به بیمارستان رفت تا دیسک کمر خود را به تیغ جراحی بسپارد.

حادثه سوم مربوط به اولین پیروزی نفت آبادان است که نفت قبل از دیدار با نساجی روی نوار شکست حرکت می کرد. اما بعد از آنکه منصوریان مجوز نشستن روی نیمکت به دلیل منفی بودن تست کرونایی اش به دست آورد، اولین پیروزی نفتی ها در خانه مازنی ها شکل گرفت.

حادثه چهارم، تیم مس رفسنجان همچنان بدون پیروزی ماند و این بار در خانه آلومینیوم با تساوی متوقف شد تا ربیعی سرمربی تیم کرمانی روی لبه تیغ حرکت کند.

حادثه پنجم، فجر سپاسی در خانه اش ترمز استقلال را با تساوی یک – یک کشید. فجر اگر کمی چاشنی شانس داشت، می توانست پیروز میدان باشد.

حادثه ششم، ناکامی های تیم پرسپولیس ادامه دارد و سرخپوشان در خانه نیز زور شکست گل گهر را نداشت.

حادثه هفتم، دربی خوزستان بین نفت مسجدسلیمان و فولاد خوزستان با تساوی بدون گل به پایان رسید. فولاد با عبدا... ویسی هنوز تیم نشده است. فولاد در چهار بازی همچنان در مسیر ناکامی حرکت می کند تا مدیران باشگاه در این خصوص تصمیم گیری کنند.

حادثه هشتم، سرانجام تیم هوادار رنگ پیروزی را دید و با شکست تیم پدیده اولین سه امتیاز را دشت کرد.

نگاه هفته:

پرسپولیس همچنان ناامید در میادین ظاهر می شود. این تیم پس از 5 دوره قهرمانی هنوز نه مدیرعامل دارد و نه دفتر و دستک قانونی.

بازی هفته:

دیدار گل گهر و سیرجان که دو گل فنی در آن روییده بود. هرچند که با تساوی به پایان رسید.

گل هفته:

ضربه شوت از راه دور اسماعیل بابایی، گلزن تیم پیکان که به دروازه تراکتور نشست. البته سجاد دانایی از ذوب آهن هم گل زیبایی را به ثمر رسانده است.

تیم هفته:

فجرسپاسی و پیکان؛ فجر در خانه اش استقلال را متوقف کرد و پیکان با شکست تراکتور دست به کار مهمی زد.

مربی هفته:

کلانتری مربی تیم فجر و مجتبی حسینی مربی پیکان که هفته موفقی داشتند.

داور هفته:

متاسفانه قضاوت هنوز رنگ و بوی قانونی و شکیل خود را نگرفته است. و اعتراضات نسبت به قضاوت داوران کار انتخاب هفته را مشکل ساخته بود.

نویسنده: رضا صادق زاده