پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه
فواید احتمالی جذب تورس

آشتی نکونام پس از جذب بازیکن مورد علاقه!

شنیده می شود‌ که ‌جواد نکونام به روبرتو تورس اعلام کرده که دیگر منتظر استقلال نباشد و برای خود تیم جدید پیدا کند.

گویا نکونام با تورس به توافق رسیده بود اما به او اعلام کردند پول پرداخت تورس را نداریم و نمی توانیم این بازیکن را جذب کنیم.

این موضوع عاملی شد تا سرمربی استقلال قید بازیکن ‌مورد نظرش را بزند اما گویا این داستان هنوز به انتها نرسیده و تورس برای استقلالی شدن شانس دارد .

سرمربی استقلال بازیکنان مورد نظر باشگاه را نمی خواهد و گویا روی نظر و هدفش ایستاده به همین دلیل باشگاه ناچار است حداقل یک‌گزینه خارجی نکونام را برای استقلال جذب کند زیرا ادامه این روند و رابطه تیره نکونام و خطیر نمی تواند برای استقلال نفعی داشته باشد.

نکونام از خطیر بسیار ناراحت است و حتی در‌جلسه ای مع مدیریت استقلال درخواست داد شرکت نکرد اما مسئولان در تلاش اند با خارج کردن نام یک بازیکن تورس را جذب کنند و در لیست قرار دارند.

از طرفی نکونام در اقدامی‌جالب حامدی فر مهری و رمضانی که در لیست سیاهش قرار داشتند را به تمرینات فراخواند تا ثابت کند اوضاع بسیار برهم ریخته است و وی دقیقا از روی لج بازی با خطیر چنین اقدامی را انجام داد و اگر مدیریت بازیکن خارجی مورد نظرش را جذب نکند اوضاع وخیم بین آنها ادامه دار است و این روند کاملا به ضرر استقلال تمام می شود.

جذب تورس می تواند بسیاری از مشکلات را حل کند و مربی و مدیر استقلال نیز به یکدیگر نزدیک شوند زیرا اگر تعامل طرفین نباشد استقلال در ادامه با مسائل بزرگتری رو به رو می شود و اختلاف ها تشدید می گردد!

گزارش: سوده رحمانوند