پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

هاشمی وزیر ورزش شد!

کیومرث هاشمی از مجلس رای اعتماد گرفت، او از این پس به مدت چهار سال وزیر ورزش کشور خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی: امروز نمایندگان مجلس شورای اسلامی بررسی برنامه‌ها و صلاحیت کیومرث هاشمی برای تصدی وزارت ورزش و جوانان را در دستور کار امروز(دوشنبه، ۲۷/ ۰۶ / ۱۴۰۲) خود قرار دادند.

این جلسه به ریاست محمد باقر قالیباف و با حضور محمد مخبر و محمد حسینی برگزار شد، موافقان و مخالفان هاشمی صحبت کردند.

سپس کیومرث هاشمی وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان ضمن تشریح برنامه‌هایش پر حوزه جوانان به خصوص ازدواج آن‌ها گفت: قائل به کار و عمل جهادی در سایه برنامه محوری و نگاه علمی هستم.

وی اظهار کرد: قائل به کار و عمل جهادی در سایه برنامه محوری و نگاه علمی هستم؛ اکنون زمان کار بی وقفه و با شتاب مناسب در ریل صحیح و هدفمند است.

وی با اشاره به سابقه ۳۰ ساله اش در سطوح مختلف مدیریتی ورزش گفت که این شناخت عمیقی از ساختارهای حوزه ورزش و همراهی پیشکسوتان، نخبگان و جوانان و مدیران خودم انقلابی می تواند در کوتاه ترین زمان ممکن به برنامه ها و اهداف تعیین شده برسد.

در ادامه محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی از اعضای هیات دولت خواست تا جلسه را ترک کنند و تعرفه‌های رای گیری بین نمایندگان پخش و رای‌گیری انجام شد.

در نهایت نمایندگان مجلس شورای اسلامی بعد از استماع نظرات موافقان و مخالفان و دفاعیات وزیر پیشنهادی، با ۱۶۷ رای موافق، ۵۷ رای مخالف، ۱۲ رای ممتنع و ۱ رای باطله از مجموع ۲۳۷ نماینده حاضر،‌ به «هاشمی» برای سکان داری وزارت ورزش و جوانان اعتماد کردند.