چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت ماه
با سرهم بندی به جایی نمی رسیم؛

بازی قرنطینه با پرسپولیس!

شرایط قرنطینه پرسپولیس از سوی فدراسیون، دقیقا مانند تصمیمات مسئولان کشوری است که همه چیز را با سر هم بندی و بی توجهی به اصول پروتکل به اجرا می گذارند و در پی رفع تکلیف هستند.

تصمیم وزارت بهداشت در خصوص قرنطینه پرسپولیسی ها در بازگشت از کشور هند،حرکتی آگاهانه و مدبرانه بود تا خدای نکرده آسیبی به بازیکنان و کادر مدیریتی آنها و خانواده ورزشکاران وارد نشود.

متاسفانه نبود یک مدیریت صحیح و لاابالیگری که همیشه به اساس ورزش لطمه زده و میزبانی ما را در مسابقات بین المللی تحت تاثیر قرار داده، مانع از دستیابی به حقوق مان شده است

اگر بنا بر قرنطینه بازیکنان بود، باید از قبل شرایط و محدودیتهای لازم را به اجرا می گذاشتیم.

اینکه در هتل آکادمی بازیکنان در رستوران حاضر شوند و افراد دیگر هم در رفت و آمد باشند،با اصول بهداشتی و رعایت پروتکل ها در تضاد است!

معلوم‌نیست شرایط میهمانداران در هواپیما و اتوبوس حامل بازیکنان چگونه بوده است.به قول یحیی گل محمدی راننده اتوبوس فرودگاه چه شرایطی دارد؟

اگر او در کنار خانواده و دیگر همکارانش قرار گرفته، حتما با خطراتی روبرو خواهد شد؟

به این موارد اضافه کنید،رفت و آمد افراد غیر مسئول در محل تمرین بازیکنان و محل استخر و کمپ تیم در روزهای آینده را .

همکاران رسانه ای هم برای تهیه خبر  اصرار به حضور در محل اقامت بازیکنان خواهند داشت.باید نظارت کامل به این رفت و آمدها داشت.

بازیکنان الزاما باید در اتاق های خود قرنطینه باشند و غذای آنها در اتاق ها سرو شود.

این اهمال و کارهای نیم بند در فوتبال ما و امور اجرایی حقیقتا زجر آور است.

متاسفانه با‌ این  ندانم کاریها و بی صاحبی فوتبال، انتظار میزبانی مسابقات بین المللی را هم داریم!

باید توجه‌داشت پرسپولیس، استقلال و تراکتور سازی نمایندگان ایران در مرحله حساس بعدی مسابقات آسیایی هستند.باید طوری برنامه ریزی کنیم‌ تا تعدد مسابقات در لیگ برتر، جام حذفی و در پیش بود تمرینات تیم ملی، اساس حرکت این سه تیم را مختل نکند.

نویسنده: احمد میرزاییان