جمعه هفتم اردیبهشت ماه
نیم نگاه

پشتیبانی تمام قد از تیم ملی ایران

تیم ملی فوتبال ایران در چهار چوب مسابقات مقدماتی جام جهانی باید در منامه با شرجی هوا گرما و مسائل حاشیه ای مبارزه کند همه می دانیم که در فوتبال مسابقه آسان وجود ندارد. توپ گرد است و زمین درازو...

این واقعیت را بازیکنان تیم ملی ما از همه بیشتر و بهتر لمس می کنند کما اینکه بیرانوند دروازه بان با تجربه تیم ملی در گفت و گو با شبکه الکاس قطر از سختی کار و بازی دشوار با عراق و بحرین سخن گفته است در این ره گذر وظیفه همه ما حمایت و پشتیبانی از تیم ملی است اکنون وقت اتحاد و اتفاق است.

طرح مباحثی چون بود و نبود فلان بازیکن در مسابقات تدارکاتی و قضایایی که به هر حال در پدیده فوتبال عادی است چیزی جز انطناف کشیدن افکار عمومی و حتی ضربه زدن به تمرکز ملی پوشان نخواهد برد پس انتقاد اگر می کنید خوب و بد را با هم بنویسید برای نقد کردن همیشه فرصت وجود دارد اما تکرار فرصت ها اندک است و شاید شدنی نباشد.

می دانیم که با کمبود بازی های تدارکاتی دست به گریبان ودیم.

می دانیم که در بحرین باید در چند جناح پیکار کنیم و می دانیم که کلمه بازی راحت برای فوتبال نامی بی مسمی است پس در این روز های خطیر حرف ها و حدیث ها را کنار بگذاریم و به یاری تیم ملی به شتابیم تا در سایه همدلی انرژی مثبت از این سوی قاره آسیا و آن سوی دریای نیلگون خلیج همیشه فارس به سر طلایی های فوتبال ایران برسد و کارستانی بر پا شود که فقط از ایرانیان بر می آید.

نویسنده: رضا اسماعیلی